De Opstandingskerk zoekt vrijwilligers

Ben je enthousiast en wil je je graag inzetten voor de kerk? Krijg je energie als je mensen blij een kerkdienst ziet meemaken? Dan zijn wij op zoek naar jou.

‘s Heeren Loo ondersteunt mensen met een verstandelijke beperking. Alleen al in Ermelo op het terrein van ’s Heeren Loo wonen ruim 600 bewoners. De afdeling Geestelijke Verzorging heeft met de kerkenraad van de Opstandingskerk een onderzoekje gedaan naar de mobiliteit van bewoners.

Uit dit onderzoek blijkt dat er meer dan 20 bewoners op de zondagochtend niet meer naar de kerk kunnen gaan bij gebrek aan een vrijwilliger die hen wil brengen. Er zijn groepen waar meerdere vrijwilligers bewoners op zondagochtend of zondagmiddag naar de kerk brengen. En op sommige groepen is er niemand. Ook deze bewoners zouden dolgraag naar de kerk gaan.

We kunnen uw hulp ontzettend goed gebruiken, bovendien maakt u altijd een bijzondere dienst mee.

Vul het contactformulier in en u hoort snel van ons!

Camera Beam Team

Sinds enige tijd gebruiken we een beamer  voor het projecteren van de liturgie.

Daarnaast zorgen we met opname apparatuur ervoor dat we de kerkdiensten live uit te kunnen zenden

Vind je het leuk om deel uit te maken van het Camera Beam Team

Vul het contactformulier in en u hoort snel van ons!

ADRES

Kruising Fokko Kortlanglaan/SlangenKamp